OFERTA

Opracowywanie planu administracyjno - rachunkowego nowo powstałych firm

-tworzenie zasad związanych z obiegiem dokumentów
 -szkolenie zespołu z prowadzenia dokumentacji firmy, 
 -zapewnienie kompletu niezbędnych dokumentów,
 -utworzenie zakładowego planu kont,
 -ustalenie polityki rachunkowej firmy.

Prowadzenie księgowości w spółkach oraz działalności gospodarczej

-przeprowadzenie przez proces rejestracji firmy,
-ewidencjonowanie dokumentów w księgach rachunkowych lub księdze przychodów i rozchodów, 
-kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
-sporządzanie deklaracji z tytułu podatku dochodowego oraz podatku VAT,
-bieżąca kontrola należności oraz zobowiązań,
-kontakt z organami skarbowymi,
-prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
-prowadzenie dokumentacji magazynowej,
-rozliczanie exportu, importu oraz transakcji wewnątrzwspólnotowych,

-tworzenie okresowych oraz rocznych sprawozdań finansowych,
-sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej.

Obsługa kadrowo-płacowa:

-naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac,
-sporządzanie i przekazywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,
-zgłaszanie do ZUS pracowników do ubezpieczenia,
-tworzenie umów o pracę, zlecenie oraz dzieło,
-rozliczanie umów zlecenie i umów o dzieło,
-tworzenie rachunków dla pracowników

Konsultacje dotyczące zarządzania operacyjnego oraz finansowego firmy:

-tworzenie planu optymalizacji kosztów w firmie,
-opracowywanie struktur organizacyjnych,
-szkolenie z zakresu zarządzania jednostką,
-przygotowanie jednostki pod wymogi BHP, PPOŻ oraz sanepidu,
-analiza wyników finansowych,
-pomoc w usprawnieniu procesów w firmie,
-pomoc przy wyborze dostawców i negocjowaniu stawek.
-pomoc przy rekrutacji pracowników i tworzeniu stanowisk pracy.

Opłaty za usługi ustalane są indywidualnie z każdym klientem, uzależnione od wielkości firmy, specyfiki działalności, ilości dokumentów oraz liczby zatrudnionych osób.

Scroll to Top