OFERTA
Opracowywanie planu administracyjno - rachunkowego nowo powstałych firm
-tworzenie zasad związanych z obiegiem dokumentów
-szkolenie zespołu z prowadzenia dokumentacji firmy,
-zapewnienie kompletu niezbędnych dokumentów,
-utworzenie zakładowego planu kont,
-ustalenie polityki rachunkowej firmy.
Prowadzenie księgowości w spółkach oraz działalności gospodarczej
-przeprowadzenie przez proces rejestracji firmy,
-ewidencjonowanie dokumentów w księgach rachunkowych lub księdze przychodów i rozchodów,
-kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
-sporządzanie deklaracji z tytułu podatku dochodowego oraz podatku VAT,
-bieżąca kontrola należności oraz zobowiązań,
-kontakt z organami skarbowymi,
-prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
-prowadzenie dokumentacji magazynowej,
-rozliczanie exportu, importu oraz transakcji wewnątrzwspólnotowych,
-tworzenie okresowych oraz rocznych sprawozdań finansowych,
-sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej.
Obsługa kadrowo-płacowa:
-naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac,
-sporządzanie i przekazywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,
-zgłaszanie do ZUS pracowników do ubezpieczenia,
-tworzenie umów o pracę, zlecenie oraz dzieło,
-rozliczanie umów zlecenie i umów o dzieło,
-tworzenie rachunków dla pracowników
Konsultacje dotyczące zarządzania operacyjnego oraz finansowego firmy:
-tworzenie planu optymalizacji kosztów w firmie,
-opracowywanie struktur organizacyjnych,
-szkolenie z zakresu zarządzania jednostką,
-przygotowanie jednostki pod wymogi BHP, PPOŻ oraz sanepidu,
-analiza wyników finansowych,
-pomoc w usprawnieniu procesów w firmie,
-pomoc przy wyborze dostawców i negocjowaniu stawek.
-pomoc przy rekrutacji pracowników i tworzeniu stanowisk pracy.
